tessebesse

Alla inlägg under april 2011

Av Tessebesse - 30 april 2011 22:36

Yey, ny design! hoppas ni gillar den!

    

Av Tessebesse - 30 april 2011 19:19

Heej, kära vänner! 

Tessebesse känner sig ensam och ledsen!

För att:

BUHU!!

Tessebesse har inga husdjur! :O  meeeeeeeeeeeeeeen, HON SAMLAR! :D

Till:


YEEEYYY!

snart blir tesse glaaad igen! ^^

   

Av Tessebesse - 30 april 2011 19:15

Såhär ser det ut på statistiken!


   

Av Tessebesse - 30 april 2011 18:01

Jag, vet inte men jag kanske ska lägga ner bloggen! men det är för eran skull som jag har denna bloggen kan man säga! xD  men det är inte många besökare!! men,men .. det är ni som får rösta! kommentera om ni vill att jag ska ha kvar bloggen!

 

Av Tessebesse - 22 april 2011 16:15

Ingen som vill göra nåt med mig på MSP

Ingen som hjälper mig att levla                                                  Ingen som vill chatta                                                                                                                                                                                                                                                              Är det fel på mig eller? o.o                                                                har inte direkt kul här!                                                                                                                                 
























Av Tessebesse - 21 april 2011 19:39

  Jag hoppas du inte har glömt bort mig... eftersom du är aldrig inne på msp när jag är inne och jag är inte inne när du är inne, det blir ganska konstigt! men så är det inte hela tiden! men när jag skriver "Hej!" i chatten så svarar du aldrig!  


 jag vet inte om jag inte finns för dig längre men du finns i mitt hjärta! );



 

   

o.o

Av Tessebesse - 21 april 2011 16:48

Hade inget att göra så jag gjorde en gubbe på danska msp! och gissa vad?!

   Dom har någon slags spel grej, men inte vi! >.<  hoppas vi också får det snart!


 

Av Tessebesse - 21 april 2011 16:22


Tesse har nya laser ögon! :)


 

Länkar♥

Har du en fråga eller tips? :3 ♥

7 besvarade frågor

Besöksstatistik♥♥

Presentation ♥


Hej, och välkomna till min blogg! ^^

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards