tessebesse

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Prata med datorn!

Av Tessebesse - 20 mars 2011 19:23

Datorn: Hej Grönakorven! Välkommen hit!

Grönakorven: Tack

Datorn: Varsågod!

Grönakorven: vad heter din mamma?

Datorn: Jag tror att din heter något tokigt.

Grönakorven: tror du?

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Grönakorven: bra

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Grönakorven: nej

Datorn: Inte?

Grönakorven: nej, för datorer kan inte gå!

Datorn: Varför inte?

Grönakorven: För att dom har inga ben!? o.o

Datorn: :)

Grönakorven: -.-*

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om hus.

Grönakorven: okej

Datorn: Ja.

Grönakorven: vart bor du?

Datorn: Jag vet inte.

Grönakorven: nähä

Datorn: Jo!

Grönakorven: okej vart?

Datorn: Nej, det okej vart inte.

Grönakorven: Va?

Datorn: Nu ska jag spela fotboll.

Grönakorven: du kan inte spela fotboll

Datorn: Nej.

Grönakorven: nee

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Grönakorven: inte jag

Datorn: Nähä.

Grönakorven: nepp

Datorn: Jag gillar när det är fint väder ute.

Grönakorven: Jag med

Datorn: Vad kul att du med det.

Grönakorven: gillar du att bada

Datorn: Jag vet inte.

Grönakorven: ok

Datorn: Just det.

Grönakorven: gillar du att äta virus? o.o'

Datorn: Jag undrar en sak.

Grönakorven: vadå?

Datorn: I morgon ska jag spela kort.

Grönakorven: jaha...

Datorn: Just det.

Grönakorven: och sen?

Datorn: Vad har du gjort idag?

Grönakorven: byggt snö-koja! vad har du gjort

Datorn: Jag vet inte vad jag har.

Grönakorven: nähä vad trist

Datorn: Inte?

Grönakorven: jo?

Datorn: Ibland tror jag att jag är en drake.

Grönakorven: ibland tror jag att jag är en tottelott

Datorn: Jaha.

Grönakorven: japp

Datorn: Det tror inte jag.

Grönakorven: nehe varför inte

Datorn: Varför inte?

Grönakorven: ja! Varför inte?

Datorn: Jag orkar inte svara på den frågan nu.

Grönakorven: har du blivit full av virus eller??

Datorn: Ja, det är klart att jag har.

Grönakorven: Jaha, så trevligt

Datorn: Tror du det?

Grönakorven: Nej.

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

Grönakorven: okej vad udda

Datorn: Ja, precis.

Grönakorven: mm

Datorn: Haha!

Grönakorven: lamt

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Grönakorven: lamor

Datorn: Jag vet att vi ska det.

Grönakorven: lamt

Datorn: Är du en dator?

Grönakorven: nej ofc not

Datorn: Då är du en människa.

Grönakorven: nej jag är en tottelott

Datorn: Nej.

Grönakorven: jo

Datorn: Nej!

Grönakorven: JO

Datorn: Nej!

Grönakorven: JOOOO

Datorn: Vad heter dina skor?

Grönakorven: facebook och msp -.-'

Datorn: Jaha.

Grönakorven: dina då?

Datorn: Jag tror det.

Grönakorven: Jag och tror det?

Datorn: Nej, verkligen inte.

Grönakorven: men du sa ju det

Datorn: Jaha.

Grönakorven: :V

Datorn: Jag har en fluga hemma.

Grönakorven: coolt..not

Datorn: Vad ska du göra nu?

Grönakorven: springa maraton

Datorn: Jaha.

Grönakorven: ja

Datorn: Jaha.

Grönakorven: ja

Datorn: Det tror inte jag.

Grönakorven: men det tror jag

Datorn: Tror du det?

Grönakorven: dum fråga

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Grönakorven: du är elak

Datorn: Jaha.

Grönakorven: ja, du dissar mig

Datorn: Pratar du om mig nu?

Grönakorven: ja

Datorn: Just det.

Grönakorven: du är jätte dum

Datorn: Jaha.

Grönakorven: och elak

Datorn: Hur många näsor har du?

Grönakorven: -.- .. en halv

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Grönakorven: gå härifrån

Datorn: Vad roligt!

Grönakorven: japp, man gör såhär att man stänger av din ström så du försvinner

Datorn: Jaha.

Grönakorven: hejdå

Datorn: Hej då!

   
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessebesse - 5 juni 2011 18:13

Förlåt för att jag nt har bloggat, men det är för att jag har börjat spela på en ny gubbe som heter Lissen och jag gjorde en blogg för den också http://msplissen.bloggplatsen.se/ och bli gärna vän med henne också,,, och läs denbloggen, så ni bara vet...

Av Tessebesse - 15 maj 2011 18:16


  Header till didda98, hoppas du gillar den! (;  

.

Av Tessebesse - 12 maj 2011 18:19

Öh, han kan inte prata så tydligt ännu! o.o       ...

Av Tessebesse - 12 maj 2011 18:01


Åhh, vad jag älskar OnePiece! Själv har jag två sycken  Om ni vill veta hur dom ser ut: Den ena är rosa, jätte varm! svettas hela tiden typ x) Men det är säkert bara för att den är till för att ha på vintern.. ^^(den har jag på mig nu!)   ...

.

Av Tessebesse - 12 maj 2011 17:41


Dagens outfit ^^    

Länkar♥

Bloggens startsida ♥

Har du en fråga eller tips? :3 ♥

7 besvarade frågor

Besöksstatistik♥♥

Presentation ♥


Hej, och välkomna till min blogg! ^^

Sök i bloggen♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards